En herlig frokost!

Hei du!

Forrige torsdag postet jeg oppskrift på glutenfrie rundstykker. De ble så vellykkede at jeg slo til samme kveld og lagde et brød etter samme oppskrift, men med frisk gressløk. Fredag morgen var jeg tidlig oppe fordi jeg skulle til Voss for å stå på ski. Det var likevel ikke noe problem å stå opp tidlig når jeg halvt i søvne kom på at det stod ferskt brød på kjøkkenbenken og ventet på meg. Sammen med litt yoghurt naturell toppet med druer, blåbær og banan ble det rene festfrokosten med masse energi til en lang dag i bakken! Rakk til og med å knipse noen bilder før jeg løp til toget.

IMG_4104

IMG_4093

Hadde på philadelphia & agurk og hjemmelaget mandelsmør. Se oppskrift i linken øverst i innlegget.

IMG_4102

IMG_4095

Yoghurt naturell toppet med blåbær, druer og banan! Enkelt og greit.

IMG_4100

Agurkhjerter hører hjemme på skiva!

Frokost trenger ikke være kjedelig! Håper du ble litt inspirert til å lage en liten vri på din egen frokost. Agurkhjerter kan gjøre susen for en smilende morgen, prøv selv.

Johanne

xoxo

Legg igjen en kommentar

